1. Mijn herbruikbare stickers plakken niet meer zo mooi of ze laten los. Wat kan ik hier aan doen?

Onderaan de website staat aan plakhandleiding met handige tips, waar je waarschijnlijk wat aan hebt.

Herbruikbare raamstickers hechten statisch, dus zonder plaksel. Wanneer er tussen de sticker en het raam iets anders zit dan lucht, dan hecht de sticker minder goed. Je krijgt hierdoor meer bubbeltjes dan nodig is of de sticker valt er af.

Vaak zit er stof op het raam, zonder dat je dit ziet. Maak je ramen even goed schoon met water (doe eventueel een halve ui in het water). Schoonmaakmiddel is vaak vettig, iets dat niet helpt bij het plakken van stickers. 

Heb je je stickers vaak gebruikt of wellicht een paar dagen laten liggen, dan zit ook hier stof op. Je kunt stickers schoon maken door ze even met een vochtig doekje schoon te wrijven. Het doekje hoeft alleen vochtig te zijn, niet helemaal nat. Zijn je stickers er echt slecht aan toe, dan kun je ze in een sopje doen, maar dit is wel wat meer werk om ze weer goed droog te krijgen. De stickers zijn na een schoonmaakbeurt weer als nieuw. 

2. Hoe kan ik mijn herbruikbare raamstickers zo goed mogelijk bewaren?

Je kunt de stickers terug plakken op het vel waar je ze op gekregen hebt. Heb je dit vel weg gedaan? Dan werkt een insteekmapje of een gelamineerd vel ook goed. Als het mogelijk is kun je de stickers het beste liggend bewaren, in een afgesloten map. 

3. Waarom zijn de verzendkosten 4,50 of 6,95 terwijl mijn bestelling minder duur is?

Wij verzenden enkel met PostNL. De post wordt verzameld op een postkar en deze wordt opgehaald. Wij wegen geen enveloppen voor iedere bestelling, iedere bestelling wordt met een track and trace code verstuurd, zodat zowel de klant als wij, weten waar het pakketje is. Zijn de verzendkosten duurder dan de waarde van je bestelling? Er staan een heleboel leuke 'kleine' producten op de website, wellicht vind je nog iets leuks of een cadeautje voor een aankomende gebeurtenis. 

4. Ik heb een berichtje of mail gestuurd en heb geen antwoord gekregen. 

Wij krijgen op social media heel veel berichten binnen. Helaas is Business Suite (het zakelijke platform van Facebook) nog niet zodanig ontwikkeld dat alle berichten netjes gesorteerd worden. Het kan dus zijn dat jouw bericht onvindbaar is voor ons, tussen oude berichten staat of bij de 'spam'. Heb je een belangrijke vraag, stuur dan even een mailtje (info@by-juul.nl). 

Mailtjes worden over het algemeen binnen 24 uur beantwoord, maar ook hierbij kan het soms langer duren tijdens drukke periodes. Je krijgt altijd antwoord op een mail. 

5. Ik heb een verzendmail gekregen, maar mijn pakketje nog niet ontvangen

Als je pakketje verzonden wordt, krijg je een automatisch verstuurde verzendbevestiging. Jouw pakketje belandt op de postkar, welke op verschillende dagen wordt opgehaald. Als jouw pakketje door PostNL gescand is, dan ontvang je de track and trace code in je mail (kan bij de spam terecht komen). In gewone periodes bezorgt PostNL over het algemeen een of twee dagen later. In drukke periodes (zoals november en december) kan dit enkele dagen tot een week in beslag nemen. Houd je track and trace code hiervoor in de gaten, meer kunnen wij dan ook niet voor je doen helaas. 

6. Kan ik mijn bestelling ophalen?

Het is mogelijk om je bestelling op te halen in Eijsden (vanaf 2022 is het ook mogelijk deze in Maastricht op te halen, in de buurt van Intratuin). Je kunt via email een speciale code aanvragen waarmee de verzendkosten in het bestelproces vervallen. We vragen je om voor het gebruik van deze code altijd een mail te sturen, zodat wij weten dat er een ophaalbestelling aan komt. 

 

© 2017 - 2022 ByJuul | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel