Navigatie

Veelgestelde vragen

1. Wanneer komt mijn bestelling aan?

We weten dat je je bestelling zo snel mogelijk wilt hebben en doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. In veel gevallen lukt dit binnen een of twee dagen. Om teleurstelling te voorkomen hanteren wij een verzendtijd van een maximaal een week. Zo weet je de maximale tijd.

Als je bestelling verzonden wordt krijg je van ons een mail. Vaak is dit in de avonduren, wat betekent dat de postbode de post de volgende dag pas uit de brievenbus haalt. We zijn allemaal gewend dat post binnen één werkdag aan komt, maar helaas is dat tegenwoordig niet meer zo. Er kan zeker enkele werkdagen overheen gaan. Houd er ook rekening mee dat op zondag en maandag geen post wordt bezorgd.

Als je een week na de verzendbevestiging niks hebt gekregen, neem dan even contact met ons op. Is de week nog niet om, dan hoef je je geen zorgen te maken.

2. ​Ik zie iets op de website dat ik leuk vind, maar ik had graag iets aangepast, bijvoorbeeld de maat. Wat moet ik doen?

​Stuur ons even een mailtje op info@by-juul.nl, we kunnen altijd iets op maat maken, vaak zonder ontwerpkosten.

3. Mijn herbruikbare stickers plakken niet meer zo goed. Hoe kan dit?

Als er wat stof op de sticker komt, kan het zijn dat ze wat minder goed plakken. Ook kinderhandjes kunnen ervoor zorgen dat de stickers een beetje vies worden. Je kunt de stickers gewoon even afwassen met wat afwasmiddel, waarna ze gewoon weer plakken. 

4. Ik ben het vel kwijt geraakt waar ik mijn herbruikbare stickers op terug moet plakken. En nu?

Je kunt deze stickers ook gewoon in een plastic mapje bewaren. Je kunt ze op een vel lamineerfolie plakken of op elkaar plakken en in een map doen. We raden wel aan om ze plat te bewaren, zodat we niet kreuken. 

© 2017 - 2018 ByJuul | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel